Isnin, Ogos 22, 2011

Mimpi Indah

Alhamdulillah, kandungan saya sudah berusia 23 minggu dan insyaAllah beberapa hari lagi masuk 24 minggu, iaitu 6 bulan! ^__^

Dan alhamdulillah juga, minggu lepas kolostrum saya sudah mula keluar! Semasa mandi, saya membersihkan Cik P dan secara tiba-tiba keluar cecair kuning, iaitu kolostrum. Saya rasa sangat teruja dan juga pelik. Teruja sebab itu tandanya saya boleh menyusukan bayi saya sejurus selepas saya melahirkannya. Pelik sebab saya terfikir, tidak terlalu awalkah untuk kolustrum keluar? Tetapi setelah saya 'google', rupa-rupanya adalah normal untuk kolostrum keluar seawal 20 minggu. Alhamdulillah... ^__^

Malam tadi pula saya mimpi indah! Dalam mimpi tersebut, saya menyusukan dua bayi kembar lelaki yang kecil dan comel! Walaupun saya kelihatan agak kekok ketika memegang bayi tersebut tetapi saya berjaya menyusukan mereka dengan jayanya! Oh, ya..selain dari dua bayi kembar itu, ada seorang lagi bayi yang berumur dalam lingkungan setahun lebih sedang menghadap saya sambil memerhatikan saya menyusukan bayi kembar itu. Rasa sangat teruja dan gembira dengan mimpi itu! Kalau mimpi itu jadi kenyataan, best juga kan? Hehe.. ^__^

Apa-apa pun, Allah Maha Mengetahui. Mudah-mudahan Allah permudahkan segala urusan untuk menyusukan bayi saya yang bakal dilahirkan pada Disember ini, insyaAllah. 

Tiada ulasan: